Sinds de oprichting ruim 8 jaar geleden, heeft Vision2Watch diverse projecten uitgevoerd in opdracht van internationaal opererende bedrijven.
Hieronder vindt u een overzicht van een aantal projecten waar wij trots op zijn.

AHRMA – TOUCHSCREEN APPLICATIE

Opdrachtgever: Ahrma
Opgeleverd: Oktober 2016
Ahrma introduceert een pallet, die nieuwe, innovatieve materialen combineert met het Internet of Things, door hoogwaardige kennis en goed gecoördineerde pool- en verhuurdiensten toe te passen.
Hiervoor wilt men tijdens presentaties klanten in korte tijd kunnen uitleggen hoe alles werkt en wat de processen zijn in de vervaardiging en het gebruik van de pallets.
Vision2Watch heeft deze uitdaging aangepakt door voor Ahrma een touch applicatie te bouwen die alle functies en processen met betrekking tot de smart pallet levenscyclus visualiseert.

Resultaat: Ahrma gebruikt de touch applicatie als communicatie hulpmiddel tijdens presentaties en beurzen en deelt de applicatie tevens aan klanten uit als hand-out, om zo hun verhaal makkelijk over te brengen.

MIELE PROFESSIONAL – TRANSPARANTE TOUCHSCREEN APP

Opdrachtgever: Miele Professional, in opdracht van Laarhoven Design
Opgeleverd: Oktober 2016
Miele Professional zocht een middel waarmee zij op hun beursstand bezoekers konden voorzien van informatie en de mogelijkheden van hun producten.
Via een transparante en touch-gevoelige OLED scherm konden bezoekers niet alleen door de applicatie met alle producten heen scrollen. De transparante OLED scherm gaf hen ook de mogelijkheid om tijdens het scrollen ‘door de applicatie heen te kijken’ en tegelijkertijd een kijkje te nemen op de beursstand.

Resultaat: Wat deze setup zo speciaal maakt was dat de bezoeker door het transparante OLED scherm kon kijken om de sfeer en alle elementen van de beursstand tot zich te nemen. De applicatie werkte als een heads up display om de bezoeker van ondersteunende informatie te voorzien. Deze combinatie van beleving en informatievoorziening creëerde veel stopping power en was tevens ook een handige gespreksopener!

GEMEENTE RIJSWIJK – VIRTUAL HOST/ IFLOOR/ HOLOPROJECTIE

Opdrachtgever: Gemeente Rijswijk

Opgeleverd: September 2016

Het VGS jaarcongres 2016 stond dit jaar in het teken van innovatie: “Innoveren begint bij jezelf” Deze boodschap wilde men op een unieke en gedenkwaardige wijze overbrengen aan de bezoekers van dit congres. Om dat doel te bereiken heeft Vision2Wacht heeft een combinatie van haar interactieve producten ingezet: de Virtual host, de iFloor, de Videowall en Holografishe projectie met als mystery guest Erik Gerritsen.

Resultaat: Deze drie producten hebben samen bijgedragen aan een unieke beleving van de bezoeker.

COURTYARD BUILDING – INTERACTIEVE WAND

Opdrachtgever:
Opgeleverd: April 2016
Courtyard was op zoek naar een middel waarmee zij haar bezoekers op een leuke en onvergetelijke wijze kon verwelkomen en ook kon voorzien van de nodige informatie.
Vision2Watch heeft een interactieve wand ontworpen en gebouwd dat bestaat uit 5 projectoren die samen één geheel beeld vormen. De wand is tevens interactief: het verandert mee met de bewegingen van de langslopende bezoeker.

Resultaat: Op de wand wordt de quote van de dag geprojecteerd, zodra de bezoeker langs de muur loopt verdwijnt deze visual en beweegt het met de lopende bezoeker mee. Vervolgens krijgt de bezoeker practische informatie te zien bijvoorbeeld, welke huurders zich in het pand bevinden en welke faciliteiten Courtyard Building te bieden heeft .

GEMEENTE RIJSWIJK – INTERACTIEVE BAR

Opdrachtgever: Gemeente Rijswijk
Opgeleverd: Februari 2016
Op het Plaspoelpolder event in Rijswijk kwamen alle directeuren en grootaandeelhouders van bedrijven uit de regio, wethouders uit de regio en gedeputeerden van provincie Zuid-Holland bijeen om te praten over transformatie, vernieuwing, verduurzaming met betrekking tot de gemeente Rijswijk. De gemeente Rijswijk schakelde daarop Vision2Watch in om de aankleding, presentatie en uitstraling te verzorgen en zo het thema van dit event te versterken;
“Rijswijk pakt de transformatie van de Plaspoelpolder professioneel aan, hier ontstaan mooie ontwikkelingen voor de economie van de regio” Vision2Watch heeft daarop een interactieve bar tot stand gebracht met een projector die de gehele tafel bedekt met interactieve visuals.

Resultaat: Het eindresultaat was een interactieve bar, gemaakt door Vision2Watch.
Bezoekers konden aan de bar hangen en een drankje nuttigen, terwijl er op dezelfde bar interactieve visuals werden geprojecteerd. Dit waren niet zomaar visuals, maar bewegende beelden van de historie en vernieuwingen van de gemeente Rijswijk; een sterke basis voor de toekomst. Op deze wijze werd er verhaalswaarde en positief sentiment gecreëerd bij de bezoekers.

HENKELMAN – VIRTUAL HOST

Opdrachtgever: Henkelman Vacuum Packaging Machines, ’s Hertogenbosch
Opgeleverd: Maart 2015
Henkelman is een fabrikant van vacuum verpakkingsmachines. Men zocht een echte aandachtstrekker dat toegepast kon worden op de beurzen waar zij vertegenwoordigd zijn. Vision2Watch heeft daarop een Virtual Host, inclusief behuizing voor de hardware geleverd en geïnstalleerd op de Anuga Food beurs in Keulen.
Resultaat: de Virtual Host creëerde niet alleen veel aanloop voor Henkelman, ook Vision2Watch kreeg diverse aanvragen van partijen uit verschillende landen

 
 


PRIMERA / STAATSLOTERIJ- iFLOOR

Opdrachtgever: Primera / Staatsloterij
Opgeleverd: Maart 2015
De Staatsloterij zocht een nieuwe manier om de staatsloten in de Primera te promoten, voornamelijk voor de Koningsdagloterij. Vision2Watch heeft op 2 locaties een pilot uitgevoerd, waarbij op 1 locatie op de vloer werd geprojecteerd en op 1 locatie op de balie.

Resultaat: de resultaten waren zeer positief, zowel qua aantal verkochten loten als de reacties van het winkelend publiek.

CALL OF DUTY – iWINDOW

Opdrachtgever: Activision
Opgeleverd: oktober 2014

In oktober 2014 kwam een nieuwe versie van Call of Duty uit. Vision2Watch heeft hiervoor bij Bart Smit op 10 lokaties in Nederland gedurende 4 weken een iWindow geïnstalleerd. Via het touch screen en webcam konden passanten een virtuele membership card aanmaken.

Resultaat: Activision heeft via deze applicatie een boost gegeven aan de pre-sales van het spel.


call_off_duty_references


Interactieve vloer projectie HNK

HNK – iFLOOR

Opdrachtgever: Het Nieuwe Kantoor (HNK), Leidschendam
Opgeleverd: oktober 2014
HNK is een bedrijfsverzamelgebouw in Leidschendam langs de A4. Men zocht een leuke innovatie voor bij de ingang van het pand. Het werd een iFloor, bestaande uit 2 projectoren die één geheel vormen.
Resultaat: de iFloor trekt iedere keer weer de aandacht van bezoekers.

KONE RECEPTIE – VIRTUAL HOST, iWINDOW, iBAR

Opdrachtgever: Kone
Opgeleverd: oktober 2014
In opdracht van Kone hebben wij de receptie van hun nieuwe pand in Den Haag ingericht. Bij de ingang wordt u welkom geheten door een Virtual Host, waarna u informatie over Kone op kunt zoeken via een op maat gemaakte iWindow.
Ook hebben we daar een interactieve bar-projectie gerealiseerd bestaande uit maar liefst 6 projectoren, allen aangesloten op 1 systeem.
Resultaat: klanten zijn meteen onder de indruk van de techniciteit en ervaren een optimale “wachtverzachter”.


kone


EPSON – VIRTUAL PRODUCT PRESENTER

Opdrachtgever: Epson
Opgeleverd: september 2014
Epson zocht een gadget om hun nieuwe printerlijn op een aparte manier te presenteren. Vision2Watch heeft een variant op de Virtual Host geleverd: de Virtual Product Presenter.
Resultaat: tijdens de presentatie van de nieuwe printers trok de Virtual Product Presenter zeer veel aandacht.

ALPRO SOJA – iFLOOR

Opdrachtgever: Brandwise / Alpro
Opgeleverd: zomer 2014
Alpro zocht naar een leuke manier om hun nieuwe product in de supermarkten te promoten.
Naast de informatie desk en een promotie dame werd er een iFloor systeem bovenop de koeling gemonteerd. Deze werd wekelijks in weer een andere supermarkt geplaatst.
Resultaat: product presentatie op een andere manier.


Alpro Soja



OMEGA PARTS – STANDBOUW

Opdrachtgever: Omega Parts
Opgeleverd: juni 2014
Omega is leverancier van hoogwerkers en wilde op een beurs in de RAI een aparte maar betaalbare stand.
Vision2Watch heeft een complete truss systeem verhuurd, inclusief een complete bar inrichting, op maat gemaakte doeken, 2x 15.000 ANSI Lumen projectoren en 2 touch tafels met een op maat gemaakte touch applicatie
Resultaat: door de open stand in combinatie met een projectie van circa 7×3 meter viel de stand meteen op.

UNTILL – VIRTUAL HOST

Opdrachtgever: Untill, leverancier van kassa oplossingen
Opgeleverd: januari 2014
Anderhalve week voor de Horecava kwam Untill met de vraag of ze nog een Virtual Host konden bestellen, hetgeen ons gelukt is.
Resultaat: meer aanloop naar de stand dan voorheen. Tevens kon Untill bij het nabellen van de leads verwijzen naar de Virtual Host: het geeft meteen een stukje herkenning.



kone

NEW BABYLON – LED DISPLAY

Opdrachtgever: New Babylon Den Haag
Opgeleverd: oktober 2013 New Babylon is een winkelcentrum naast het Centraal Station in Den Haag. Gezien de vele mensen die langs het pand lopen, wilde men graag een LED wall op het pand monteren. Echter, omdat een groot deel van het pand uit glas bestaat en men geen schaduwvorming in het winkelcentrum wilde, heeft Vision2Watch een 80m2 GlassLED wall geïnstalleerd.
Resultaat: van buiten zie je, zelfs in vol zonlicht, perfect alle beelden die op het scherm getoond worden. Zonlicht valt nog steeds naar binnen en mensen kunnen gewoon naar buiten kijken.

M&M – iFLOOR

Opdrachtgever: M&M / MVRO
Opgeleverd:september 2013
M&M zou de eerste complete M&M winkel op het vliegveld Charles de Gaulle in Parijs openen en zocht nog naar een leuke gadget. Dit werd de iFloor, die exact in de opening van de winkel is geplaatst.
Resultaat: doordat de content op de M&M huisstijl is gebaseerd, sluit de iFloor perfect aan bij de uitstraling van de winkel.


kone

kone

GEMEENTE AMSTERDAM – VIRTUAL HOST

Opdrachtgever: Amsterdam Metropolitan Area
Opgeleverd: juni 2013
De Amsterdam Metropolitan Area (Amsterdam en omliggende gemeenten) zochten een oplossing om op de Provada, de grootste vastgoedbeurs van Nederland, de aandacht van passanten te trekken.
Vision2Watch heeft hiervoor één van de medewerkers van het Havenbedrijf “omgetoverd” tot Virtual Host.
Resultaat: doordat de echte Francis ook op de stand aanwezig was, zorgde dat voor veel hilariteit maar gelijktijdig ook voor de nodige aanloop en aandacht.

TRICAB (USA) – VIRTUAL HOST

Opdrachtgever: Tricab, leverancier van kabels
Opgeleverd: mei 2013
Tricab zocht een methode om op een beurs in Houston op te vallen tussen de saaie meute. Vision2Watch heeft Richelle als virtuele hostess voorgesteld en de complete oplossing aan Tricab geleverd.
Resultaat: Tricab kon zich op deze manier echt onderscheiden en hebben veel meer aanloop gehad dan in voorgaande jaren.




kone

OUWEHANDS DIERENTUIN – iFLOOR

Opdrachtgever: Ouwehands Dierentuin
Opgeleverd: april 2013
Ouwehands Dierentuin zocht een extra attractie voor kinderen in de Jungle Adventure. Het werd een interactieve vloer van Vision2Watch, bestaande uit 3 projectoren die samen één geheel vormen. Sindsdien verzorgt Vision2watch ook het onderhoud op de hardware.
Resultaat: zet er een groepje kinderen neer en ze gaan meteen los. Kinderen zijn zelfs teleurgesteld als je tijdens een onderhoudsbeurt een projector uitzet.

MERCEDES BENZ – VIRTUAL HOST

Opdrachtgever: Mercedes Benz Den Haag
Opgeleverd: oktober 2012
De Virtual Host heeft ongeveer een half jaar in de etalage van Mercedes Benz in Den Haag gestaan. Door speciale speakers op de ruit te monteren was het geluid ook buiten duidelijk hoorbaar.
Resultaat: er was veel meer aanloop in de concept store dan voorheen.


kone